خبر فوری

 
دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با دکتر محمد جواد ظریف
کد خبر :1936506286

11:25 1398/10/23


برچسب ها : پاکستان و ایران, شاه محمود قریشی, محمد جواد ظریف, وزیر امور خارجه ایران, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان که به منظور رایزنی با مقامات بلندپایه ایران در تهران حضور دارد، با همتای ایرانی خود دیدار کرد.


 

تهران: به گزارش راز نیوز|وزیر امور خارجه پاکستان که به منظور رایزنی با مقامات بلندپایه ایران در تهران حضور دارد، با همتای ایرانی خود دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه دیدارهای خود با مقامات بلندپایه ایران، با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مختلف از جمله گسترش تنش میان تهران و واشنگتن و امنیت منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با تأکید بر لزوم حل صلح آمیز تنش میان ایران و آمریکا، دو طرف را به حفظ آرامش و ثبات جهت تأمین امنیت و کنترل اوضاع منطقه دعوت نمود و گفت: ایران و آمریکا باید به منظور مقابله با بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه از هرگونه اقدام تحریک آمیز خودداری نمایند و با درایت و هوشمندی فعالیت کنند.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه این دیدار همتای ایرانی خود را از جزئیات تماس خود با وزرای خارجه دیگر کشورهای منطقه آگاه نمود.

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در جریان این دیدار با تقدیر از تلاش‌های نخست وزیر پاکستان برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای حفظ امنیت و مقابله با بی‌ثباتی و افراط گرایی در منطقه تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1