خبر فوری

 
 
دستگیری 4 تن از عناصر تروریستی وابسته به القاعده و طالبان پاکستان در لاهور
کد خبر :344672929

19:21 1400/05/13


برچسب ها : CTD, TTP, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, گروه القاعده, لاهور,

دایره مبارزه با تروریسم (CTD)، چهار تن از عناصر تروریستی که 3 تن از آنها وابسته به گروه تروریستی القاعده شناسایی شدند را دستگیر کردند.


 

لاهور : به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم (CTD)، چهار تن از عناصر تروریستی که 3 تن از آنها وابسته به گروه تروریستی القاعده شناسایی شدند را دستگیر کردند.

دایره مبارزه با تروریسم بیان کرد: عملیات مختلف اطلاعاتی در سراسر پنجاب از جمله لاهور صورت گرفته که در آن سه تروریست مرتبط با القاعده به نام های محمد فرحان، محمد ارشد و مظهر عباس که قصد داشتند تاسیسات دولتی را هدف قرار دهند، دستگیر شدند.

همچنین دایره مبارزه با تروریسم، عطا الرحمان عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) را از شهر لاهور دستگیر کرد.و این دستگیری منجر به کشف رسید های کمک مالی و محتوای ممنوعه شد.

در همین حال طی عملیات گروه دایره مبارزه با تروریسم در مناطق سرگودها و میانوالی، 18 تروریست عضو سازمان های ممنوعه دستگیر شدند.

 در پایان به گفته مقامات این دایره، 49 مظنون به تروریست در عملیات های اطلاعاتی مورد بازجویی قرار گرفته و به کمک این بازجویی ها، عملیات های بیشتری در حال انجام است.

ارسال نظر

 
1