خبر فوری

 
 
دستگیری 2 تن از رهبران داعش و تی تی پی و دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان از ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :665472540

14:40 1400/05/30


برچسب ها : TTP, پلیس کوهات, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها,

نیروهای امنیتی ایالت خیبر پختون خوا طی عملیات های جداگانه علاوه بر دستگیر کردن دو تن از فرماندهان گروه های تروریستی داعش و تحریک طالبان پاکستان از پیشاور، دو تن از عناصر تروریستی وابسته به تحریک طالبان پاکستان را نیز از شهر کوهات دستگیر کردند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ایالت خیبر پختون خوا طی عملیات های جداگانه علاوه بر دستگیر کردن دو تن از فرماندهان گروه های تروریستی داعش و تحریک طالبان پاکستان از پیشاور، دو تن از عناصر تروریستی وابسته به تحریک طالبان پاکستان را نیز از شهر کوهات دستگیر کردند.

براساس گزارش منتشر شده، پلیس شهرستان پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی دو تن از فرماندهان تروریستی وابسته به گروه های داعش و تحریک طالبان پاکستان را دستگیر کردند. فرمانده داعشی در پیشاور و ایالت خیبر در ترور نیروی پلیس دست داشته است که پس از دستگیری تحویل دایره مبارزه با تروریسم CTD شد.

از طرفی حسن فرمانده وابسته به تحریک طالبان پاکستان نیز در حمله به ون پلیس که منجر به جان باختن یک نیروی پلیس و زخمی شدن یک نیروی دیگر شده بود، دست داشته است. نیروی پلیس اظهار داشت که فرمانده حسن نیز برای تحقیقات بیشتر تحویل دایره مبارزه با تروریسم شده است و همچنین در این عملیات دو تن از تسهیل کنندگان فرمانده حسن در مردان نیز دستگیر شده اند.

شایان ذکر است دایره مبارزه با تروریسم بخش کوهات و نیروی سازمان های امنیتی طی عملیاتی مشترک دو تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان را دستگیر و براساس اعترافات این عناصر تروریستی مقادیری اسلحه و پول نقد به مبلغ 6 میلیون و 700 هزار روپیه کشف کردند. افراد دستگیر شده چند تن از کارگران را از نزدیک برج مخابراتی شبکه "جیز" شهرستان کرم ربوده، یکی را به قتل رسانده و از مابقی افراد درخواست پول کرده بودند.

ارسال نظر

 
1