خبر فوری

 
 
خنثی سازی عملیات تروریستی بزرگ در پنجاب
کد خبر :2072069121

17:00 1401/11/20


برچسب ها : CTD, TTP, اسلام آباد, تحریک طالبان پاکستان, خنثی سازی عملیات تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری, دستگیری تروریست ها, راولپندی,

دایره مبارزه با تروریسم CTD از خنثی سازی عملیات تروریستی بزرگ در شهرهای اسلام آباد و راولپندی با دستگیری دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم CTD از خنثی سازی عملیات تروریستی بزرگ در شهرهای اسلام آباد و راولپندی خبر داد و گفت: تیم عملیاتی درپی دسترسی به اطلاعاتی از حضور عناصر تروریستی، طی عملیات مشترک با نیروهای امنیتی در راولپندی، دو تن از عناصر تروریستی وابسته گروه حاجی فقیر تحریک طالبان پاکستان را دستگیر کردیم.

براساس گزارش، عناصر دستگیر شده درحال طرح ریزی عملیات بزرگ در دو شهر اسلام آباد و راولپندی بودند. افراد دستگیر شده با هویت حیات الله معروف به حضرت محمد و وکیل خان شناسایی و از نزد آنها مقادیر زیادی مواد منفجره کشف شده است. افراد دستگیر شده درصدد همکاری با عناصر انتحاری، برای انجام عملیات هایی علیه نیروی پلیس بودند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، عناصر تروریستی دستگیر شده در اعترافات ابتدایی بیان داشتند که ضمن جمع آوری اطلاعات از محل های مورد نظر، تصاویر و اطلاعات را برای فرمانده خود حاجی فقیر در افغانستان ارسال کرده بودند.  گروه حاجی فقیر از شاخه های تحریک طالبانTTP در زمینه شناسایی، جمع آوری اطلاعات و انجام عملیات های خرابکارانه علیه نهادهای امنیتی و حساس در پاکستان فعالیت می کرد.

ارسال نظر

 
1