خبر فوری

 
 
حملات تروریستی تحریک طالبان در وزیرستان جنوبی، ملاکند و تیرا علیه نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1102660719

14:07 1402/03/05


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, حملات تروریستی, منطقه ملاکند, وزیرستان جنوبی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف مسئولیت درگیری و حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در وزیرستان جنوبی، ملاکند و تیرا را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف مسئولیت درگیری و حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در وزیرستان جنوبی، ملاکند و تیرا را برعهده گرفت.

سخنگو افزود: مجاهدین صبح امروز جمعه (5 خرداد) طی کمینی علیه کاروان نظامی ارتش پاکستان که شامل 4 خودرو بود را در منطقه بنگِ والا بخش سراروغه از وزیرستان جنوبی مورد حمله قرار دادند. در این حمله یک خودرو توانست از کمین خارج شود درحالیکه سه خودرو و نظامیان آن محاصره شدند. در این حمله تعدادی از نیروها کشته و زخمی شدند.

محمد خراسانی در بیانی دیگر گفت: نیروی پلیس و ارتش در مناطق مختلف در بخش درگئی منطقه ملاکند در دو روز گذشته علیه مجاهدین کمین کرده و حمله کردند. مجاهدین در این حملات ضمن واکنش به موقع موفق شدند با وارد آوردن تلفات جانی به نیروهای مهاجم، خودشان به سلامت به مناطق امن منتقل شوند.

وی همچنین بیان داشت: صبح روز پنجشنبه (4 خرداد) مجاهدین موفق شدند یک کمین علیه نیروی پلیس در منطقه ملک دین خیل میردره در تیرا بخش باره ترتیب دهند که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 10 تا 15 نیروی پلیس شد.

ارسال نظر

 
1