خبر فوری

 
 
جان باختن یک مرزبان پاکستانی در حمله تروریست های ناشناس مستقر در خاک افغانستان
کد خبر :983910257

10:06 1400/03/02


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, پاسگاه ارتش پاکستان, پاکستان و افغانستان, تروریست های ناشناس, مرز پاکستان و افغانستان, وزیرستان شمالی,

در پی تیراندازی تروریست های ناشناس مستقر در خاک افغانستان به سوی یک پاسگاه مرزی پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی یک نظامی ارتش پاکستان جان باخت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی تروریست های ناشناس مستقر در خاک افغانستان به سوی یک پاسگاه مرزی پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی یک نظامی ارتش پاکستان جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست های ناشناس مستقر در آن سوی مرزها یک پاسگاه مرزی نیروهای پاکستانی در وزیرستان شمالی را هدف تیراندازی قرار دادند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان به دنبال تیراندازی عناصر ناشناس، نیروهای مرزبانی پاکستان نیز در واکنش اقدام به تیراندازی نمودند که در نتیجه این تبادل آتش میان دو طرف یک سرباز 32 ساله ارتش پاکستان به نام "عمر دراز" از اهالی شهر جنگ ایالت پنجاب جان خود را از دست داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان تصریح کرد: اسلام آباد بارها از دولت افغانستان خواستار افزایش تدابیر امنیتی در تامین امنیت مرزها نموده است اما هربار شاهد اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عناصر مستقر در خاک افغانستان هستیم.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: اسلام آباد استفاده مکرر عناصر مسلح از خاک افغانستان برای انجام حملات تروریستی علیه پاکستان را به شدت محکوم می کند.

ارسال نظر

 
1