خبر فوری

 
 

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | 3 دانشجوی ربوده شده بلوچ در تاریخ 11 آذرماه (2 دسامبر) به نام های رمیز اختر ساکن منطقه پیشوکان بخش گوادر، جمیل صادق ساکن آسیاباد تمپ بخش کیچ و پذیر ساکن شهر کراچی، امروز یعنی دو روز پس از ادعای دایره مبارزه با تروریسم مبنی بر کشف موتورسیکلت بمب گذاری شده و دستگیری دو نفر از گوادر، تحویل گروه دایره مبارزه با تروریسم داده شدند.

در تاریخ 11 آذرماه (2 دسامبر) نیروهای امنیتی پاکستان پس از یورش به خوابگاه دانشگاه گوادر 3 دانشجوی بلوچ را پس از شکنجه و بستن چشم ها دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند، بطوری که تا امروز هیچ گونه اطلاعاتی از این 3 دانشجو بدست نیامده بود.

گفتنی است روز دوشنبه 15 آذر ماه (6 دسامبر) دایره مبارزه با تروریسم (CTD) بدون اعلام اسامی و اطلاعاتی از افراد دستگیر شده، مدعی شد که دو نفر را در پی جاسازی بمب در موتورسیکلت در شهرستان گوادر دستگیر کرده است. منابع بلوچ ضمن ابراز نگرانی از این قضیه، اظهار داشتند که تحویل سه فرد ربوده شده به دایره مبارزه با تروریسم آن هم چند روز پس از خبر کشف موتورسیکلت بمب گذاری شده، می تواند اقدامی برای متهم کردن این افراد ربوده شده در این پرونده باشد. 

لازم به ذکر است، به گزارش یکی از منابع هندی، کشف مواد منفجره در موتورسیکلت به تاریخ 15 آذر ماه (6 دسامبر) ساختگی بوده و نیروهای امنیتی پاکستان قصد داشتند که در تظاهرات مردمان بلوچ در بخش گوادر پیرامون درخواست حقوق معنوی و مادی از دولت پاکستان، خدشه ایجاد کنند.

ارسال نظر

 
1