خبر فوری

 
 
برگزیده ای از خطبه امروز نماز جمعه تهران
کد خبر :916474917

18:32 1397/07/27


برچسب ها : آمریکا, ایران, پاکستان,

برگزیده ای از خطبه سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در ر ابطه با پیاده روی اربعین ، جمال خاشقچی خبرنگار سعودی و مرزبانان به اسارت گرفته شده توسط تروریست ها


اربعین حسینی :
آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران، در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوا، گفت: مراسم اربعین رزمایش الهی است ایشان در ادامه افزودند: این رزمایش بیعت با آرمان های امام حسین (ع) و رزمایش عملی برای لبیک به امام حسین(ع) است. الحمدالله کشور برای این موضوع خوب بسیج شده و مردم و مسئولان تلاش دارند این رزمایش به خوبی انجام شود و امیدوارم همانند سال های گذشته این مراسم با شکوه بیشتر برگزار شود.ایشان خاطر نشان کردند که در این راهپیمایی میلیونها محب اهلبیت علیهم السلام از سرتاسر جهان برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی شرکت میکنند .


مرزبانان اسیر ایران :
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان سید احمد خاتمی با اشاره به اسارت مرزبان در میرجاوه نیز گفت: در این عرصه نیروهای امنیتی، نیروهای مسلح و وزارت امور خارجه خوب عمل کردند و امیدواریم تلاش های آنها جواب دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: دولت و دستگاه دیپلماسی باید به همسایه شرقی (پاکستان) تذکر بدهند که تروریست ها در خاک این کشور مامن گزیده اند که این موضوع با حسن همچوراری سازگاری ندارد. حتی اگر نیاز است با همکاری دو جانبه کلک تروریست ها را بکنند.


خاشقچی :
خاتمی به قتل احتمالی خاشقچی روزنامه نگار سعودی نیز اشاره کرد و گفت: این مسئله تاج و تخت آل سعود را به لرزه درآورده و هویت آل سعود را نشان داد اینها آل قتل، غارت و جنایت هستند پرونده سیاهی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیون یمنی در آستانه قحطی هستند و جهان چشم به این موضوع بسته است، ادامه داد:آمریکا نیز تلاش می کند این قصه را ماست مالی کند وزیر خارجه این کشور به عربستان رفته و دولت جبار عربستان با خرج دلار سعی در به انحراف کشاندن موضوع دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد:آمریکا دلش برای ده ها میلیاردی که از گاو شیرده عربستان کسب می کند، می سوزد؟ خاک بر سر آل سعود که این قدر آمریکا آنها را تحقیر می کند اما همچنان آنها نوکر هستند.

خاتمی افزود: این توفانی که به پا شده دامن آمریکا و آل سعود را خواهد گرفت و امیدواریم از این ضربه ای که خواهند خورد آل سعود به آل سقوط تبدیل شود.

ارسال نظر

 
1