خبر فوری

 
برپایی نمایشگاه محصولات مختلف برای ارتقاء تجارت پاکستان_ایران در لاهور
کد خبر :424263366

19:51 1398/11/27


برچسب ها : پاکستان و ایران, فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان_ایران,

هیئت پاکستانی به رهبری خواجه حبیب الرحمن رئیس فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان_ایران شب گذشته طی دیدار با سید محمد علی حسینی سفیر تهران در اسلام آباد، به تبادل نظر و گفتگو در مورد تعاملات تجاری و دوجانبه میان دو کشور پرداخت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئت پاکستانی به رهبری خواجه حبیب الرحمن رئیس فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان_ایران شب گذشته طی دیدار با سید محمد علی حسینی سفیر تهران در اسلام آباد، ضمن تبادل نظر و گفتگو در مورد تعاملات تجاری و دوجانبه میان دو کشور، طرفین به منظور تقویت روابط اقتصادی و ترویج سرمایه گذاری مشترک، در زمینه تشکیل نمایشگاه در لاهور توافق کردند.

خواجه حبیب ضمن بیان عدم تعبیر شدن خواب گسترش تجارت دوجانبه بدون بر طرف سازی موانع موجود در مسیر کانال های بانکی، از ضرورت انجام اقدامات جدی برای تقویت تعاملات اقتصادی و تجاری مشترک بین دو کشور گفت و افزود: اسلام آباد در زمینه گسترش  سرمایه گذاری و روابط دوجانبه در بخش اقتصادی با تهران ، مصمم است و هر گونه مناقشات در منطقه، می توانند به عنوان خسارت اقتصادی بر تمامی کشور ها ثابت شوند. برپایی بازار های مرزی براساس مرزهای طولانی و محصولات متنوع، می توانند نقش مهمی در گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو جانبه داشته باشند.

 

سفیر تهران با استقبال از ایدئولوژی ارتقاء روابط اقتصادی و تجاری ما بین دو کشور، گفت: امیدواریم همکاری های دو کشور باعث تقویت روابط دوجانبه در بخش های بانکی و سرمایه گذاری می شود و موانع موجود در این رابطه، به زودی بر طرف خواهند شد.

وی با تاکید بر اهمیت سازمان همکاری های اقتصادی، آن را یک فرصت طلایی برای غلبه بر موانع اقتصادی، سرمایه گذاری، تجارت و ترانزیت بین دو کشور دانست و افزود: پاکستان خواستار اهداف توسعه بوده و جمهوری اسلامی ایران آماده حمایت کامل از آن  است.

ارسال نظر

 
1