خبر فوری

 
 
انتشار کلیپ جنجالی وزیر کشور پاکستان/ قول مساعد وی برای حفاظت از حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی
کد خبر :40350161

17:28 1397/09/27


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان, حافظ سعید, حزب تحریک انصاف, شهریار آفریدی, وزیر کشور پاکستان,

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز انتشار کلیپ جنجالی از شهریار آفریدی وزیر کشور دولت پاکستان باعث ایجاد حواشی و نظریه های مختلفی در خصوص دولت حزب تحریک انصاف شده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز انتشار کلیپ جنجالی از شهریار آفریدی وزیر کشور دولت پاکستان باعث ایجاد حواشی و نظریه های مختلفی در خصوص دولت حزب تحریک انصاف شده است.

 

 


در کلیپ منتشر شده که توسط یکی از حضار در جلسه خصوصی وزیر کشور پاکستان با اعضای حزب ملی مسلم لیگ تهیه شده است، شهریار آفریدی وزیر کشور پاکستان خطاب به اعضای حزب ملی مسلم لیگ بابت حفاظت از حافظ سعید سرکرده لشگر طیبه اطمینان بخشی میکند.
وی در پاسخ به شکوه های یکی از اعضای حزب ملی مسلم لیگ مبنی بر عدم ثبت حزب متعلق به حافظ سعید توسط کمیته انتخابات به علت فشارهای سیاسی آمریکا اظهار داشت: ما اجازه چنین کاری نخواهیم داد.
 وی گفت: تا زمانی که ما و حزب تحریک انصاف حضور داشته باشیم از حافظ سعید و تمامی کسانی که برای حق و پاکستان به قیام برخیزند حمایت خواهیم کرد و این بخشی از عقیده و ایمان ماست.
همچنین یکی از اعضای حزب ملی مسلم لیگ در این جلسه میگوید که کمیته انتخابات پاکستان، حزب متعلق به حافظ سعید را برای شرکت در انتخابات تایید کرد، اما مقامات پشت پرده و سازمان های حکومتی، وی را برای شرکت در انتخابات رد صلاحیت نمودند.
شهریار آفریدی در واکنش به این اظهارات گفت: در دولت عمران خان، چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود.
حافظ سعید در سال 2017، به منظور اجرای نظریه های متعلق به پاکستان اقدام به تشکیل حزب ملی مسلم لیگ نمود، که این حزب نیز از سوی آمریکا به علت ارتباط با گروه تروریستی لشگر طیبه در لیست تحریم خود قرار داده است.
حافظ سعید سرکرده لشگر طیبه یکی از گروههای تروریستی در لیست تحریم آمریکاست و دولت آمریکا مبلغ 10 میلیون دلار را برای سر وی تعیین کرده است.
لشگر طیبه از جمله گروههای تروریستی است که به فعالیت های خرابکارانه علیه هند شناخته میشود و عامل اصلی حمله تروریستی در شهر بمبئی هند است که سرکردگی آن را حافظ سعید بر عهده دارد.
دولت پاکستان در سال 2008 پس از حمله تروریستی بمبئی، حافظ سعید را در حبس خانگی نگاه داشت و پس از گذشت چند ماه، وی را رها نمود.

ارسال نظر

 
1