خبر فوری

 
 
دستگیری 3 تن از تروریست های داعشی توسط پلیس
کد خبر :1168393544

11:13 1397/06/22


برچسب ها : پلیس, تروریست, داعش, گروه تکفیری, کراچی,

یکی از مقامات ارشد پلیس با تأیید حضور داعش مدعی شده است که سه تن از تروریست های وابسته به داعش را به هلاکت رسانده است. یک میلیون روپیه و سلاح نیز کشف و ضبط شد.


 

یکی از مقامات ارشد پلیس با تأیید حضور داعش مدعی شده است که سه تن از تروریست های وابسته به داعش را به هلاکت رسانده است. یک میلیون روپیه و سلاح نیز کشف و ضبط شده است .

به گزارش راز نیوز طی کنفرانس مطبوعاتی در کراچی معاون بازرس کل آژانس اطلاعات مرکزی دکتر امین یوسف زئی گفت: دو تن از فرماندهان اصلی این گروه را قبلا به هلاکت رسانده ایم درحالی که چهار نفر دیگر نیز فرار کرده اند.

طی عملیات هایی که در شهر کراچی و بلوچستان صورت گرفت سه تن از تروریست های وابسته به داعش بنام های روح الله، مختیار و نعیم دستگیر شدند. مقدار زیادی روپیه و اسلحه نیز کشف وضبط شد. امین یوسف زئی افزود: وابستگی این افراد به داعش به اثبات رسیده است و این افراد در شهادت 4 تن از شیعیان نیز دست داشته اند.

به یاد داشته باشیم که خبرگزاری راز نیوز پیش از این نیز فعالیت گسترده گروهک های تروریستی داعش در شهر کراچی و در ایالت بلوچستان را اعلام کرده بود. نا گفته نماند فعالیت این گروهک های تروریستی برای جذب نیرو و فرستادن آنها به افغانستان برای جهاد همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1