خبر فوری

 
 
ادعای تحریک طالبان پاکستان در مورد خنثی سازی تهاجم نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی و جنوبی
کد خبر :12275641

12:31 1402/02/15


برچسب ها : TTP, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, خیسور, منطقه گریوم, منطقه میر علی, میر علی, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه های مختلف مدعی شد که عملیات های تهاجمی نیروهای ارتش پاکستان را خنثی کرده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه های مختلف مدعی شد که عملیات های تهاجمی نیروهای ارتش پاکستان علیه عناصر تروریستی این گروه ممنوعه در وزیرستان شمالی و جنوبی را خنثی کرده است.

براساس بیانیه : "ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه (14 اردیبهشت) ارتش پاکستان سعی کرد عملیات تهاجمی علیه مجاهدین در بخش گریوم از وزیرستان شمالی انجام دهد، اما درپی دستیابی به موقع به اطلاعات، مجاهدین یکی از خودروهای کاروان درحال حرکت برای یورش را با بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند که درپی این انفجار، 4 نظامی کشته و 3 تن زخمی شدند. همچنین 3 تن از جاسوس های ارتش نیز کشته شدند."

سخنگو همچنین بیان داشت که ساعت 15 روز پنجشنبه، ارتش پاکستان به مجاهدین در روستای منذره قلعه منطقه خیسور بخش تیارزه از وزیرستان جنوبی حمله کردند. اما با اطلاع به موقع، مجاهدین به ارتش حمله کردند. در این حمله 3 نیروی ارتش و سپاه مرزی کشته و مابقی زخمی شدند درحالیکه همرزمان ما سالم ماندند.

 

محمد خراسانی ابراز داشت که مجاهدین شب گذشته (14 اردیبهشت) طی عملیاتی با سلاح لیزری در منطقه سپینه پاراچنار از کرم ایجنسی، دو نظامی ارتش پاکستان را به هلاکت رساندند.

وی همچنین بیان داشت که ساعت دو و نیم شب گذشته (14 اردیبهشت) طی کمین موفقیت آمیز در مسیر کاروان نظامیان ارتش پاکستان که به منظور انجام عملیات درحال عبور بودند، آنها را در جاده خیسور بخش میرعلی از وزیرستان شمالی هدف قرار دادیم که منجر به کشته شدن 15 نظامی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد. در این حمله همچنین دو خودروی نظامی نیز منهدم شدند درحالیکه تمامی همرزمان ما صحیح و سالم به پایگاه های خود بازگشتند.

 

ارسال نظر

 
1