خبر فوری

 
 
ابراز همدردی کنسولگری پاکستان در مشهد با ملت ایران
کد خبر :144590276

15:27 1397/07/02


برچسب ها : اهواز, ایران, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله, کنسولگری,

کارمندان کنسولگری پاکستان در مشهد برای یاد بود شهدای حمله رژه نظامی در اهواز شمع روشن کردند .


 

 

به گزارش راز نیوز ، کارمندان کنسولگری پاکستان در مشهد برای یاد بود شهدای حمله رژه نظامی در اهواز شمع روشن کردند .

پس از آنکه پاکستان به عنوان نخستین کشور حمله تروریستی به شهر اهواز را محکوم و اعلام همدردی با ملت و حکومت ایران را ابراز کرد ، کنسولگری پاکستان در شهر مشهد مقدس ، در طی اقدامی جالب برای عمیق تر شدن روابط و پیوند عاطفی و فرهنگی دو ملت پاکستان و ایران ، برای یاد بود شهدای حمله تروریستی شهر اهواز ، شمع روشن کرد .

مردم مشهد روز گذشته شاهد روشن کردن شمع هایی از جانب کنسولگری پاکستان در محوطه بیرونی کنسولگری بودند که به یاد شهدای حادثه تلخ اهواز می سوختند .

این اقدام که مورد توجه مردم مشهد قرار گرفته بود ، جلوه ای دیگر از ابراز همدلی و همراهی مردم  پاکستان با ملت ایران بوده است .

لازم به ذکر است که این مراسم که با حضور گرم اهالی شهر مشهد برگزار شده بود ، مسئولین کنسولگری پاکستان با نصب بنری که در آن جملاتی به نقل از مسئولین این کشور در راستای همدردی با ملت ایران نگاشته شده بود و همچنین روشن کردن شمع و قرار دادن دسته گلی زیبا ، یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اهواز را گرامی داشتند .

 

پیش از این نیز پاکستان در زلزله کرمانشاه به عنوان نخستین کشور خارجی ، کمک های انسان دوستانه خود را به ایران ارسال کرده بود .

 

ارسال نظر

 
1