خبر فوری

 
 
یکی از اعضای حزب تحریک انصاف PTI در کراچی درحال پیگرد قانونی بود
کد خبر :311575937

09:28 1397/05/13


برچسب ها : عمران خان,

محمد اسلم که در حوزه انتخاباتی 254 در عزیز آباد پیروز شده بود، به دلیل واردات مواد مخدر درحال پیگرد قانونی بود.


 

کراچی : یکی از اعضای حزب تحریک انصاف PTI به نام محمد اسلم که در حوزه انتخاباتی 254 در عزیز آباد پیروز شده بود، به دلیل واردات مواد مخدر درحال پیگرد قانونی بود.


به گزارش راز نيوز : یکی از اعضای PTI به نام محمد اسلم که در حوزه انتخاباتی 254 NAموفق به کسب آراء شده بود، پیگرد قانونی داشت. 
شيخ صلاح الدین نیز که یکی از کاندیدهای حزب MQM در حوزه انتخاباتی 254 NA و یکی از رقبای محمد اسلم خان در این حوزه بوده، این راز را فاش کرده است که محمد اسلم هنگامی که نامزد انتخاباتی شد درحال پیگرد قانونی بود.


شيخ صلاح الدین پس از ارائه تصمیم دادگاه به افسر باز پرس گفت : محمد اسلم قبل از انتخابات متهم به واردات مواد مخدر بود که پس از رأی دادگاه وی مفرور بود.

محمد اسلم در تاریخ 29 اکتبر 1997 از سوی دادگاه گمرک مجرم شناخته شده بود، وی افزود : محمد اسلم خان حقائق را در اسناد انتخاباتی پنهان کرده بود بنابراین او صادق و امین نیست.

کمیسیون انتخاباتی  محمد اسلم را باید رد صلاحیت بکند. شیخ صلاح الدین به افسر بازپرس مربوطه نامه دادگاه را که در آن محمد اسلم مجرم شناخته شده است را نیز ارائه کرد.


[همه در نگاه قانون باید برابر باشند این درحالی است که نواز شريف ، نخست وزیر سابق پاکستان نیز به دلیل فساد مالی و... رد صلاحیت شده و وی را از سمت نخست وزیری عزل کردند پس باید محمد اسلم را نیز کمیسیون انتخاباتی پاکستان رد صلاحیت بکند.]

ارسال نظر

 
1