خبر فوری

 
 
یورش پلیس اسلام آباد به تحصن علیه ربوده شدن شیعیان به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1353859090

11:41 1400/01/16


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, پلیس اسلام آباد, پلیس پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعیان پاکستان, یورش پلیس,

پلیس پاکستان با یورش به تحصن اعتراضی شیعیان در اسلام آباد که به منظور اعلام همبستگی با اعضای خانواده افراد ربوده شده شیعه برگزار گردید، تمامی شرکت کنندگان در این تحصن اعم از مرد و زن و کودک را بازداشت نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پلیس پاکستان با یورش به تحصن اعتراضی شیعیان در اسلام آباد که به منظور اعلام همبستگی با اعضای خانواده افراد ربوده شده شیعه برگزار گردید، تمامی شرکت کنندگان در این تحصن اعم از مرد و زن و کودک را بازداشت نمودند، گفتنی است به دنبال اعتراضات شدید گروه های مذهبی، علما و رهبران دینی و اقشار مختلف مردمی تمامی افراد بازداشت شده آزاد شدند.

شیعیان اسلام آباد همچون دیگر شهرهای پاکستان به منظور اعلام همبستگی با اعضای خانواده افراد ربوده شده که در کراچی به تحصن پرداخته اند و همچنین به منظور اعتراض به ربوده شده افراد بی گناه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان در میدان مرکزی پایتخت این کشور به تحصن پرداختند و با سر دادن شعارهایی همچون لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا مهدی(ع) خواستار آزادی هرچه فوری تمام شیعیان در بند سازمان های اطلاعاتی شدند.

سازمان های اطلاعاتی پاکستان این تظاهرات را برنتابیده و با صدور دستوراتی به نهادهای انتظامی خواستار بازداشت شرکت کنندگان در این تحصن و پایان تظاهرات شدند.

نیروهای پلیس نیز با پیروی از دستورات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با یورش به محل تحصن شیعیان در اسلام آباد تمامی شرکت کنندگان در این تحصن اعم از زن و کودک را دستگیر و به بازداشتگاه منتقل نمودند.

یکی از زنان شرکت کننده در این تحصن که به همراه کودک خود توسط نیروهای پلیس بازداشت شده بود طی مصاحبه ای ابراز داشت: ما از شهر اتک به منظور اعلام همبستگی با اعضای خانواده افراد ربوده شده در تحصن اسلام آباد حضور یافتیم و علی رغم آنکه تحصن ما در آرامش کامل و به صورت مسالمت آمیز و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در حال برگزاری بود نیروهای پلیس با یورش به محل تحصن، ما را به همراه کودکان و فرزندانمان بازداشت نمودند.

وی افزود: ما در این مسیر که مطابق با آموزه های دینی ما به عنوان مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم خوانده می شود از هیچ فشار و قدرتی ترس و ابا نداریم و نخواهیم داشت و تا زمان آزادی کامل تمامی افراد در بند سازمان های اطلاعاتی به تظاهرات و اعتراضات خود ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1