خبر فوری

 
یورش نیروهای پلیس پاکستان به منزل روزنامه نگار سرشناس بلوچ در منطقه تربت
کد خبر :831931773

12:22 1399/09/10


برچسب ها : پلیس بلوچستان, تربت, روزنامه نگار, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های امنیتی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, سرکوب, شهروندان بلوچ,

نیروهای گروه ویژه پلیس موسوم به سی آی ای روز گذشته با یورش به منزل فردی به نام مقبول ناصر از روزنامه نگاران و نویسندگان برجسته و سرشناس بلوچ و عضو باشگاه مطبوعاتی شهر تربت وی را مورد اذیت و آزار قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای پلیس و دیگر نیروهای مسلح پاکستان و به ویژه ماموران سرویس های اطلاعاتی طی روزهای اخیر عملیات سرکوب چهره های سرشناس و شخصیت های برجسته از قشرهای مختلف روزنامه نگاران، اساتید دانشگاه ها و نویسندگان را بیش از پیش افزایش داده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای گروه ویژه پلیس موسوم به سی آی ای در راستای سیاست های سرکوب گرانه دستگاه های حکومتی در ایالت بلوچستان، روز گذشته با یورش به منزل فردی به نام مقبول ناصر از روزنامه نگاران و نویسندگان برجسته و سرشناس بلوچ و عضو باشگاه مطبوعاتی شهر تربت وی را مورد اذیت و آزار قرار دادند.

ابرار احمد از روزنامه نگاران محلی شهر کویته با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود با اعلام خبر یورش نیروهای پلیس به منزل مقبول ناصر نوشت: نیروهای پلیس در این اقدام خود ناصر مقبول و برادر وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مقبول ناصر نیز طی پیامی یورش پلیس به منزل خود را غیر قانونی اعلام نمود.

ارسال نظر

 
1