خبر فوری

 
گفتگوی هیئت سرمایه گذاری چینی با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1868543265

18:05 1402/02/08


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, حمل و نقل, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, سرمایه گذاری, فناوری اطلاعات, گفتگو,

هیئتی از شرکت چینی فناوری، نوآوری راه آسان (Easy Way Innovation Technology) به سرپرستی جو هانیو مدیر اجرایی این شرکت طی سفر به اسلام آباد با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی از شرکت چینی فناوری، نوآوری راه آسان (Easy Way Innovation Technology) به سرپرستی جو هانیو مدیر اجرایی این شرکت طی سفر به اسلام آباد با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر عارف علوی به فرصت ها و سیاست های سرمایه گذاری دوستانه میان پاکستان و چین اشاره کرد و گفت: توسعه بخش فناوری اطلاعات یکی از اولویت های اصلی کشور است و بازرگانان و سرمایه گذاران خارجی بایستی از ظرفیت های گسترده در بخش های مختلف از جمله سرمایه گذاری در این بخش مهم بهره مند گردند.

در همین حال، رئیس هیئت چینی به رئیس جمهور پاکستان در خصوص نقش فناوری، نوآوری راه آسان چینی در ارائه خدمات مختلف فناوری اطلاعات و راهکارهای صنعتی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این شرکت راه حل های یکپارچه و توسعه نرم افزار حرفه ای را برای حمل و نقل هوشمند، لجستیک هوشمند و سایر بخش ها ارائه می دهد.

وی همچنین خطاب به دکتر عارف علوی بیان کرد: شرکت فناوری، نوآوری راه آسان یک سیستم الکترونیکی برای راه آهن پاکستان ایجاد کرده است که به افزایش کارایی این کمک بسزایی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

 
1