خبر فوری

 
 
گفتگوی سفیر چین و فرمانده ارتش پاکستان در خصوص مسائل مختلف منطقه ای
کد خبر :358464897

15:47 1400/02/14


برچسب ها : پاکستان و چین, ژنرال قمر جاوید باجوا, سفیر چین, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, نونگ رونگ,

سفیر چین و فرمانده ارتش پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد و پکن و دیگر موضوعات منطقه ای همچون صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سفیر چین و فرمانده ارتش پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد و پکن و دیگر موضوعات منطقه ای همچون صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص روند پیشرفت پروژه مشترک اقتصادی سی پیک و مسائل مختلف منطقه ای همچون روند صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت تقویت مناسبات دوجانبه میان پاکستان و چین تاکید ورزیدند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار به دلیل همکاری های دولت چین در زمینه مقابله با ویروس کرونا از سفیر این کشور تقدیر به عمل آورد و ابراز داشت: ارتش پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با چین قائل است.

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد نیز در این دیدار از تلاش ها و اقدامات جدی پاکستان در گسترش صلح و ثبات در منطقه به ویژه نقش وی در پیشبرد روند صلح افغانستان تمجید نمود.

 

ارسال نظر

 
1