خبر فوری

 
گفتگوی سفیر بوسنی و هرزگوین در پایان مأموریت دیپلماتیک خود با رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1790857035

15:05 1402/03/30


برچسب ها : بوسنی و هرزگوین, پاکستان و بوسنی و هرزگوین, پاکستان و بوسنی و هرزگوین, دیدار خداحافظی, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه, سفیر بوسنی و هرزگوین, همکاری دوجانبه,

ثاقب فوریک سفیر بوسنی و هرزگوین در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.


 

 

اسلام آباد به گزارش راز نیوز | ثاقب فوریک سفیر بوسنی و هرزگوین در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و در خصوص تقویت تعاملات دوجانبه رایزنی کرد.

موضوعاتی همچون گسترش روابط و همکاری های دوجانبه میان پاکستان و بوسنی و هرزگوین به ویژه در حوزه روابط پارلمانی مباحثی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

در این دیدار، راجا پرویز اشرف ضمن استقبال از ثاقب فوریک خواستار افزایش همکاری میان پاکستان و بوسنی به ویژه در حوزه های تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری شد و بیان کرد: پاکستان متعهد به گسترش تعاملات فرهنگی و اقتصادی با بوسنی و هرزگوین است.

ثاقب فوریک از مهمان نوازی دولت و مردم پاکستان در مدت اقامتش در این کشور ابراز قدردانی کرد و بر عزم بوسنی و هرزگوین در راستای توسعه روابط دوجانبه با پاکستان تصریح نمود.

در پایان این دیدار نیز راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان برای آقای ثاقب فوریک سفیر بوسنی و هرزگوین در عرصه های مختلف آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون کرد.

ارسال نظر

 
1