خبر فوری

 
 
گفتگوی سرکنسول چین و فرماندار ایالت پنجاب با محوریت سی پیک و روابط دوجانبه
کد خبر :530139554

12:29 1401/04/02


برچسب ها : پاکستان و چین, پروژه سی پیک, روابط دوجانبه, سرکنسول چین در لاهور, فرماندار ایالت پنجاب, مجموعه سی پیک, محمد بلیغ الرحمن, کریدور اقتصادی,

ژاو شیرین سرکنسول جدید چین در لاهور با محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب دیدار کرد. در این دیدار در زمینه روابط دوجانبه و سی پیک گفتگو شد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| ژاو شیرین سرکنسول جدید چین در لاهور با محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب دیدار کرد. در این دیدار در زمینه روابط دوجانبه و سی پیک گفتگو شد.

فرماندار ایالت پنجاب ضمن عرض تبریک به سرکنسول جدید چین در لاهور، دوستی میان پاکستان و چین را برجسته کرده و آن را غیرقابل افول عنوان کرد و افزود: چین در هر زمان دشواری در کنار پاکستان بوده است. کریدور اقتصادی پاکستان-چین موسوم به سی پیک نه تنها پاکستان بلکه بازی در منطقه و جهان را تغییر می دهد. باید منشور اقتصادی جهت تداوم سیاست ها وجود داشته باشد.

وی افزود: دولت فدرال به رهبری شهباز شریف مصمم برای تسریع در پیشبرد پروژه های در دست کار تحت سی پیک می باشد. قدردان همکاری های چین در تمامی بخش ها از جمله آموزش، بهداشت و زیر ساخت های انرژی هستیم. سی پیک راه های جدیدی را  برای رشد در زیر ساخت ها، کشاورزی، بخش انرژی و صنعت پاکستان باز خواهد کرد.

سرکنسول چین با عنوان اینکه پاکستان خانه دوم من است، اظهار داشت که امیدوارم دولت به زودی پروژه های تحت سی پیک را به پایه تکمیل خواهد رساند.

ارسال نظر

 
1