خبر فوری

 
گفتگوی رئیس بانک توسعه اسلامی با شهباز شریف پیرامون همکاری دوجانبه در بهبود وضعیت سیل زدگان
کد خبر :273005980

17:20 1401/10/19


برچسب ها : بانک توسعه اسلامی, پاکستان و بانک توسعه اسلامی, دیدار, ژنو, گفتگو, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, کنفرانس بین المللی پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا,

دکتر محمد الجاسر رئیس بانک توسعه اسلامی در حاشیه کنفرانس بین المللی "پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا" با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در ژنو دیدار و گفتگو کرد.


 

ژنو: به گزارش راز نیوز | دکتر محمد الجاسر رئیس بانک توسعه اسلامی در حاشیه کنفرانس بین المللی "پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا" با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در ژنو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد شهباز شریف ضمن استقبال از دکتر محمد الجاسر، وی را از تلفات و خسارات ناشی از سیل اخیر و اقدامات دولت پاکستان در جهت ترمیم و بازسازی سیل زدگان و مناطق سیل زده آگاه و مطلع ساخت.

در همین حال، رئیس بانک توسعه اسلامی به شهباز شریف از همکاری کامل با این کشور جهت بازسازی مناطق سیل زده اطمینان بخشید و گفت: پاکستان کشوری مهم برای بانک توسعه اسلامی بحساب می آید و در همین راستا بانک توسعه اسلامی با استفاده از همه امکانات به کمک برادران و خواهران پاکستانی خود که در مضیغه به سر می برند ادامه خواهد داد.

نخست وزیر پاکستانضمن تشکر از کمک های فراموش نشدنی دکتر محمد الجاسر به سیل زدگان، وی را از ابتکارات دولت برای کاهش وابستگی به سوخت وارداتی و استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر در پاکستان آگاه نمود.

در پایان این دیدار، وی در خصوص پروژه ده هزار مگاواتی خورشیدی به محمد الجاسر توضیحاتی ارائه کرد که نه تنها دولت را قادر به تولید برق ارزان قیمت و سازگار با محیط زیست می کند بلکه قبض سوخت وارداتی را نیز کاهش می دهد.

ارسال نظر

 
1