خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه پاکستان و عربستان سعودی در خصوص اوضاع افغانستان
کد خبر :2038348604

15:44 1400/06/01


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, شاه محمود قریشی, فیصل بن فرحان آل سعود, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه عربستان سعودی,

شاه محمود قریشی و فیصل بن فرحان آل سعود وزیران امور خارجه پاکستان و عربستان سعودی عصر دوشنبه به صورتی تلفنی با یکدیگر به رایزنی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی و فیصل بن فرحان آل سعود وزیران امور خارجه پاکستان و عربستان سعودی عصر دوشنبه به صورتی تلفنی با یکدیگر به رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار علاوه بر گفتگو در خصوص مناسبات دوجانبه و تحکیم روابط میان دو کشور به بررسی اوضاع سیاسی و امنیتی افغانستان پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی از همتای عربستانی خود در خصوص برگزاری نشست فوری سازمان همکاری اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به اهمیت برپایی صلح در افغانستان ابراز داشت: ایجاد امنیت و ثبات در افغانستان نه تنها به نفع پاکستان بلکه برای تمام منطقه مفید و مثبت واقع خواهد شد.

قریشی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم رهبران افغان برای برپایی امنیت پایدار در افغانستان و یافتن راهکار مناسب سیاسی به صورت همه جانبه گردهم آمده و اقدامات جدی را در این زمینه انجام دهند.

ارسال نظر

 
1