خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتایان ایرانی و بنگلادشی خود
کد خبر :1049511193

15:10 1398/06/13


برچسب ها : ایران, بنگلادش, پاکستان, هند, وزیر امور خارجه, کشمیر,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان روز گذشته طی تماس های تلفنی جداگانه با همتایان ایرانی و بنگلادشی خود به رایزنی در رابطه با مسئله کشمیر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان روز گذشته طی تماس های تلفنی جداگانه با همتایان ایرانی و بنگلادشی خود به رایزنی در رابطه با مسئله کشمیر پرداخت.
وی طی این تماس های تلفنی با اشاره به جنایات مداوم ارتش هند علیه مظلومان کشمیر و گذشت 4 هفته از قانون منع رفت و آمد در کشمیر، ابراز داشت که مردم کشمیر را با بدترین خشونت ها مورد حمله قرار می‌دهند. مردم این منطقه به دلیل حکومت نظامی با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه شده اند. وی خاطر نشان کرد، رسان های بین المللی و انجمن های حقوق بشری در حال افشای مظالم هند در کشمیر هستند. هند با اقدامات یکجانبه درحال تخریب صلح منطقه است و این وضعیت می‌تواند به فاجعه انسانی منجر شود.
جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در این بین با ابراز نگرانی عمیق خود از وضعیت، گفت که چنین اقداماتی موجب افزایش تنش ها در منطقه می‌شوند. از طرفی ای کی عبد المؤمن وزیر امور خارجه بنگلادش نیز بر اهمیت حل همه مسائل از طریق گفتمان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1