خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای ترکیه ای: اعلام آمادگی برای کمک به زلزله زدگان
کد خبر :498617224

10:29 1398/11/06


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, زلزله ترکیه, شاه محمود قریشی, مولود چاوش اوغلو, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه ترکیه,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، اعلام آمادگی دولت پاکستان برای کمک به زلزله زدگان ترکیه ای را به وی ابلاغ نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، اعلام آمادگی دولت پاکستان برای کمک به زلزله زدگان ترکیه ای را به وی ابلاغ نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی در تماس با همتای ترکیه ای با ابراز تاسف در خصوص حادثه دردناک زلزله در شرق ترکیه جان باختن تعدادی از شهروندان ترکیه ای را به نمایندگی از نخست وزیر، رئیس جمهور و مردم پاکستان به وی تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه پاکستان در این لحظات سخت و دشوار در کنار دولت و ملت ترکیه حضور دارد اظهار داشت: پاکستان آماده ارائه هرگونه کمک رسانی به زلزله زدگان ترکیه ای و همکاری در امر امداد رسانی است.

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه نیز با تقدیر از ابراز همدردی دولت و ملت پاکستان از تلفات سنگین جانی و مجروح شدن شمار زیادی از شهروندان ترکیه ای خبر داد.

ارسال نظر

 
1