خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و ژاپن در خصوص اوضاع کشمیر
کد خبر :347226159

10:16 1398/06/02


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, تاروکونو, جامو و کشمیر, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه ژاپن,

وزرای امور خارجه پاکستان و ژاپن طی گفتگوی تلفنی به بررسی اوضاع کشمیر و اقدامات هند در این منطقه پرداختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز وزرای امور خارجه پاکستان و ژاپن طی گفتگوی تلفنی به بررسی اوضاع کشمیر و اقدامات هند در این منطقه پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه رایزنی های تلفنی با همتایان مختلف خود، با تاروکونو وزیر امور خارجه ژاپن به گفتگوی تلفنی در خصوص اوضاع کشمیر پرداخت.

شاه محمود قریشی در این گفتگوی تلفنی با اشاره به اقدامات هند در منطقه کشمیر، وزیر امور خارجه ژاپن را از جدیدترین وضعیت کشمیر آگاه نمود و نسبت به گزارشات منتشر شده از سوی خبرگزاری های و سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر در خصوص تشویش اوضاع در کشمیر ابراز نگرانی کرد.

وی افزود: هند در صدد برای تغییر ساختار جمعیتی منطقه کشمیر است، اعمال حکومت نظامی در این منطقه باعث کاهش شدید ذخایر مواد غذایی و دارویی شده است، هند با اقدامات خود به دنبال آغاز نسل کشی مسلمانان کشمیر است و سازمان های بین المللی از جمله سازمان دیده بان نسل کشی نیز نسبت به این موضوع هشدار داده اند.

وزیر امور خارجه ژاپن نیز در این گفتگو با ابراز اینکه وضعیت کشمیر را تحت نظر دارد خواستار حفظ حقوق انسانی از سوی دولت هند شد.

 

ارسال نظر

 
1