خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و روسیه در خصوص مناسبات دوجانبه
کد خبر :742963008

16:31 1400/03/24


برچسب ها : پاکستان و روسیه, تماس تلفنی, سرگئی لاوروف, شاه محمود قریشی, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه روسیه,

وزرای امور خارجه پاکستان و روسیه در تماس تلفنی با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و مسکو به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و روسیه در تماس تلفنی با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و مسکو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان امروز دوشنبه با سرگئی لاوروف همتای روسی خود به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت.

دو طرف در این گفتگوی تلفنی در زمینه امور مختلف مربوط به روابط دو کشور و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزرای امور خارجه پاکستان و روسیه همچنین در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه منطقه ای و بین المللی نیز به بحث و رایزنی پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی ابراز داشت: اسلام آباد اهمیت ویژه ای برای مناسبات دوستانه خود با روسیه قائل است، گسترش روابط دوجانبه و افزایش رایزنی ها میان مقامات دو کشور خوشایند است.

ارسال نظر

 
1