خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان با مقامات ترکیه و بحرین
کد خبر :393918040

12:10 1401/02/12


برچسب ها : پادشاه بحرین, پاکستان و بحرین, پاکستان و ترکیه, حمد بن عیسی, رئیس جمهور ترکیه, رجب طیب اردوغان, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با مقامات بحرین و ترکیه فرارسیدن عید سعید فطر را به آنان تبریک و بر عزم خود جهت تقویت مناسبات با این کشورها تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با مقامات بحرین و ترکیه فرارسیدن عید سعید فطر را به آنان تبریک و بر عزم خود جهت تقویت مناسبات با این کشورها تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان عصر روز دوشنبه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

وی در این گفتگوی تلفنی ضمن عرض تبریک عید سعید فطر برای مقامات و ملت ترکیه آرزوی موفقیت و سلامتی نمود و از رئیس جمهور ترکیه جهت سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

نخست وزیر پاکستان همچنین به صورت جداگانه با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین عید سعید فطر را به وی تبریک گفت و بر عزم خود جهت تقویت بیش از پیش مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و منامه تاکید ورزید.

حمد بن عیسی پادشاه بحرین نیز در این گفتگوی تلفنی بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری را به شهباز شریف تبریک گفت و خواستار توسعه مناسبات و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور در تمام زمینه ها شد.

وی گفت: ما خواهان همکاری با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1