خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان با رئیس امارات متحده عربی
کد خبر :507556595

16:24 1401/04/18


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, رئیس امارات متحده عربی, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با رئیس امارات متحده عربی عید سعید قربان را به وی تبریک گفت و برای مردم و دولت امارات متحده عربی آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با رئیس امارات متحده عربی عید سعید قربان را به وی تبریک گفت و برای مردم و دولت امارات متحده عربی آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز گذشته با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

دو طرف در این گفتگوی تلفنی در خصوص مناسبات دوجانبه و پیشبرد همکاری‌های مشترک میان دو کشور در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات پاکستان و امارات متحده عربی همچنین نسبت به سطح روابط دوستانه و نزدیک موجود میان دو کشور ابراز رضایت نشان داده و در خصوص تداوم همکاری‌ها میان دو کشور در جهت منافع مشترک و متقابل توافق نمودند.

نخست وزیر پاکستان در این رایزنی با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه میان پاکستان و امارات متحده عربی ابراز داشت: امارات متحده عربی شریک تجاری و منبع سرمایه گذاری پاکستان در خاورمیانه است.

محمد شهباز شریف در ادامه این گفتگوی تلفنی از شیخ محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد که از سوی وی مورد پذیرش واقع شد.

ارسال نظر

 
1