خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی میان کاردار سفارت آمریکا و عبدالقادر پاتل وزیر بهداشت پاکستان
کد خبر :1111995469

18:18 1402/02/15


برچسب ها : بهداشت, پاکستان و آمریکا, روابط دوجانبه, سیل, سیل زدگان, سیلاب, عبدالقادر پتیل, مکالمه تلفنی, همکاری دوجانبه, وزیر بهداشت, وزیر بهداشت پاکستان, کاردار سفارت آمریکا,

اندرو شوفر کاردار سفارت آمریکا در پاکستان طی تماس تلفنی با عبدالقادر پاتل وزیر بهداشت این کشور، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله همکاری در حوزه بهداشت را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اندرو شوفر کاردار سفارت آمریکا در پاکستان طی تماس تلفنی با عبدالقادر پاتل وزیر بهداشت این کشور، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله همکاری در حوزه بهداشت را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

در این مکالمه تلفنی، وزیر بهداشت ضمن قدردانی از حمایت های ویژه آمریکا به پاکستان در زمان سیل، بیان کرد: آمریکا همواره در مواقع سخت و دشوار کنار پاکستان ایستاده است

 وی توسعه در بخش بهداشت را اولویت اصلی دولت عنوان کرد و افزود: ما مشتاقانه منتظر برگزاری دومین نشست سلامت و بهداشت میان پاکستان و آمریکا هستیم همچنین کمک های سازمان آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده آمریکا در خصوص دارو و درمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این مکالمه تلفنی اندرو شوفر به تداوم حمایت های آمریکا از پاکستان در حوزه بهداشت اشاره کرد و گفت: پاکستان اقدامات موثری در خصوص تامین امکانات بهداشتی در مناطق سیل زده انجام داده است.

ارسال نظر

 
1