خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی میان رهبران پاکستان و کویت پیرامون گسترش روابط دوجانبه در زمینه های مختلف
کد خبر :950619565

16:06 1401/10/18


برچسب ها : پاکستان و کویت, تماس تلفنی, روابط دوجانبه, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر کویت, همکاری دوجانبه,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی برقراری تماس تلفنی با شیخ احمد نواف الاحمد الصباح نخست وزیر کویت پیرامون کنفرانس بین المللی "پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا" گفتگو کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی برقراری تماس تلفنی با شیخ احمد نواف الاحمد الصباح نخست وزیر کویت پیرامون کنفرانس بین المللی "پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا" گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی شهباز شریف از همکاری نزدیک دو کشور در مجامع چند جانبه ابراز خرسندی کرد و از نخست وزیر کویت خواستار مشارکت عالی رتبه کویت در این کنفرانس که در تاریخ 19 دی ماه (9 ژانویه) در ژنو برگزار می شود، شد.

وی بر ضرورت توسعه زوابط دوجانبه و چندجانبه میان پاکستان و کویت از جمله گسترش روابط اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و نیروی کار تاکید کرد و از اقدامات کویت در خصوص جذب نیروی انسانی از پاکستان در بخش های بهداشت، امنیت و توسعه زیرساخت قدردانی به عمل آورد.

در پایان مکالمه تلفنی، نخست وزیر کویت حمایت کامل خود را از ابتکارات پاکستان در زمینه مفاومت در برابر تغییرات آب و هوا ابراز کرد و بر گسترش روابط دوجانبه میان دو کشور در زمینه های مختلف تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1