خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی میان رئیس مجلس ملی ترکیه و راجا پرویز اشرف در خصوص وضعیت سیل در پاکستان
کد خبر :1464514501

17:18 1401/06/08


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تماس تلفنی, رئیس مجلس ملی, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, سیل, سیل زدگان, سیلاب, گفتگوی تلفنی, مکالمه تلفنی,

مصطفی سنتوپ، رئیس مجلس شورای ملی ترکیه طی تماس تلفنی با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان، از وقوع تلفات جانی و مالی در پی سیل های فاجعه بار در پاکستان ابراز تاسف و همدردی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مصطفی سنتوپ، رئیس مجلس شورای ملی ترکیه طی تماس تلفنی با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان، از وقوع تلفات جانی و مالی در پی سیل های فاجعه بار در پاکستان ابراز تاسف و همدردی کرد.

به گفته دبیرخانه شورای ملی پاکستان، راجا پرویز اشرف، رئیس مجلس ملی، همتای ترک خود را از بارندگی‌های شدید و سیل اخیر در پاکستان و تلفات جانی و مالی آن مطلع ساخت و گفت: پاکستان بیشترین بارندگی را از ژوئن سال 2022 تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه بارندگی های ویرانگر باعث تخریب گسترده، سیل و رانش زمین شده و خسارات شدیدی به جان انسان ها، اقتصاد، دام، اموال و زیرساخت ها وارد کرده است، گفت: آسیب به زیرساخت ها مانع رفت و آمد مردم به مکان های امن تر شده است.

در ادامه، راجا پرویز اشرف از مصطفی سنتوپ و دولت ترکیه برای کمک اضطاری به سیل زدگان تشکر کرد در همین حال، رئیس مجلس شورای ملی ترکیه گفت: دولت، پارلمان و مردم ترکیه تسلیت، همدردی و همبستگی صمیمانه خود را با دولت و مردم داغ دیده پاکستان اعلام می کنند همچنین قلب مردم ترکیه با برادران و خواهران شان در پاکستان می تپد.

راجا پرویز اشرف در پایان افزود: پاکستان برای کشور برادرش از صمیم قلب ارزش قائل است، ترکیه همچنین همیشه در شرایط سخت در کنار پاکستان ایستاده است.

ارسال نظر

 
1