خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع آمریکا پیرامون مناسبات دوجانبه
کد خبر :397558103

10:31 1401/06/19


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, گفتگوی تلفنی, لوید آستین, وزیر دفاع آمریکا,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی روز گذشته خود پیرامون ابعاد مختلف همکاری های دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی روز گذشته خود پیرامون ابعاد مختلف همکاری های دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان و ژنرال لوید جیمز آستین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا روز جمعه به صورت تلفنی به گفتگو پرداختند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، وزیر دفاع آمریکا در این گفتگوی تلفنی مراتب تاسف خود نسبت به خسارتهای ناشی از وقوع سیل در پاکستان را اعلام داشت و به اعضای خانواده جان باختگان این حادثه تسلیت گفت، وی همچنین همکاری همه جانبه برای کمک به مردم پاکستان را پیشنهاد داد.

لوید آستین در ادامه این رایزنی از تلاش ها و اقدامات ارتش پاکستان برای امدادرسانی به مناطق سیل زده تمجید نمود و نسبت به توسعه همکاری با پاکستان در تمامی سطوح ابراز تمایل نمود.

ارسال نظر

 
1