خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی شاه محمود قریشی با وزیر امور خارجه کانادا
کد خبر :650006045

10:14 1399/01/09


برچسب ها : پاکستان و کانادا, شاه محمود قریشی, فرانسوا فیلیپ شامپاین, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه کانادا, ویروس کرونا,

وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای کانادایی خود در خصوص اقدامات مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا به گفتگو و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای کانادایی خود در خصوص اقدامات مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا به گفتگو و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی با فرانسوا فیلیپ شامپاین وزیر امور خارجه کانادا با وی در خصوص شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده در پی آن به گفتگو پرداخت و نسبت به مرگ شهروندان کانادایی در پی شیوع ویروس کرونا ابراز تاسف نمود.

وی در ادامه مسائل مربوط به شهروندان پاکستانی مقیم کانادا و اقدامات صورت گرفته برای حفاظت از آنان را با همتای کانادایی خود مطرح نمود.

دو طرف در ادامه این گفتگو در خصوص انجام اقداماتی در جهت بازگشت شهروندان کانادایی مقیم پاکستان بحث و تبادل نظر نمودند و بر ادامه تماس ها جهت تقویت روابط و مناسبات دوجانبه تاکید نمودند.

ارسال نظر

 
1