خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی رئیس جمهور اندونزی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :776844549

14:52 1401/03/21


برچسب ها : پاکستان و اندونزی, دولت اندونزی, دولت پاکستان, رئیس جمهور اندونزی, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی روز گذشته در تماس تلفنی با محمد شهباز شریف برگزیده شدن وی به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را به وی تبریک گفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی روز گذشته در تماس تلفنی با محمد شهباز شریف برگزیده شدن وی به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را به وی تبریک گفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رئیس جمهور اندونزی و نخست وزیر پاکستان در این گفتگوی تلفنی درباره مناسبات دوستانه رو به گسترش میان اسلام آباد و جاکارتا و دیگر موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در این گفتگوی تلفنی به تشریح نتایج مثبت و موثر سفر رئیس جمهور اندونزی به پاکستان در سال 2018 میلادی بر توسعه مشارکت اقتصادی میان دو کشور پرداخت.

وی از اقدامات و رهبری خردمندانه رئیس جمهور اندونزی در جهت پیشبرد کشور به سوی مسیر توسعه و آبادانی تمجید نمود.

مقامات دو کشور در ادامه این رایزنی در خصوص ابعاد مختلف توسعه همکاری های دوجانبه و تبادل هیئت های عالی رتبه سیاسی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نخست وزیر پاکستان بر لزوم توسعه بیش از پیش تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور تاکید ورزید و دو طرف توافق نمودند در زمینه واردات ثابت روغن پالم از اندونزی با یکدیگر همکاری نمایند.

شهباز شریف در پایان از جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1