خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی رئیس امارات متحده عربی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان/ عرض تسلیت برای تلفات ناشی از وقوع سیل سهمگین
کد خبر :448021122

11:24 1401/06/06


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, رئیس امارات متحده عربی, سیل زدگان, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

رئیس امارات متحده عربی روز شنبه با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به صورت تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده به رایزنی پرداخت و مراتب همبستگی و تأسف خود در خصوص جان باختگان ناشی از این بلای طبیعی را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس امارات متحده عربی روز شنبه با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به صورت تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده به رایزنی پرداخت و مراتب همبستگی و تأسف خود در خصوص جان باختگان ناشی از این بلای طبیعی را ابراز داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی روز گذشته با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به صورت تلفنی بحث و گفتگو نمود.

رئیس امارات متحده عربی در این گفتگوی تلفنی جان باختگان شمار زیادی از مردم پاکستان در نتیجه وقوع سیل سهمگین در این کشور را تسلیت گفت، وی مراتب همبستگی خود با مردم پاکستان که در وضعیت بحرانی قرار دارند را ابراز داشت و بهبودی فوری و عاجل برای مجروحان این بلای طبیعی را از خداوند متعال مسئلت نمود.

وی همچنین آمادگی امارات متحده عربی برای هر نوع همکاری برای مقابله با این بلای طبیعی و نیز امدادرسانی به حادثه دیدگان را اعلام داشت و گفت: امارات متحده عربی محموله‌های بشردوستانه خود شامل اقلام غذایی و دارویی را به صورت فوری به پاکستان ارسال خواهد کرد.

نخست وزیر پاکستان نیز در این گفتگو تلفنی رئیس امارات متحده عربی را از جزئیات خسارت‌های ناشی از وقوع سیل سهمگین در نقاط مختلف پاکستان آگاه ساخت. وی از اقدامات هلال احمر امارات متحده عربی و نیز بنیاد خلیفه بن زاید در امدادرسانی در مناطق سیل زده تمجید نمود.

شهباز شریف همچنین از همکاری امارات متحده عربی در کمک به تلاش‌های دولت پاکستان در امدادرسانی به مردم سیل زده نیز تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1