خبر فوری

 
گفتگوی تصویری عمران خان و رئیس سازمان بهداشت جهانی درباره مسائل مربوط به شیوع کرونا
کد خبر :1721584558

10:21 1399/04/17


برچسب ها : تدروس آدهانوم, سازمان بهداشت جهانی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان و دکتر تدروس آدهانوم رئیس سازمان بهداشت جهانی در نشست تصویری در خصوص مسائل مختلف مربوط به ویروس کووید-19 و راهکارهای مقابله با شیوع این ویروس همه گیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان و دکتر تدروس آدهانوم رئیس سازمان بهداشت جهانی در نشست تصویری در خصوص مسائل مختلف مربوط به ویروس کووید-19 و راهکارهای مقابله با شیوع این ویروس همه گیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر تدروس آدهانوم رئیس سازمان بهداشت جهانی در جریان این گفتگو از تلاش های پاکستان در زمینه مقابله با ویروس کووید-19 و پیشرفت های صورت گرفته در این خصوص تمجید نمود.

عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز از همکاری های سازمان بهداشت جهانی در جهت مقابله با ویروس کرونا در پاکستان و جامعه جهانی تقدیر نمود.

نخست وزیر پاکستان در جریان این نشست تصویری، رئیس سازمان بهداشت جهانی را از راهبردها و اقدامات پاکستان که مبتنی بر اطلاعات علمی جهت ایجاد توازن میان زندگی روزمره و رعایت پروتکل های مربوط به مقابله با شیوع ویروس کووید-19 آگاه ساخت و افزود: اقدامات صورت گرفته نتایج مثبت و موثری را به همراه داشته و شیوع ویروس کرونا با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است.

وی افزود: اعمال محدودیت های مسافرتی از سوی کشورهای توسعه یافته به افزایش مشکلات اقتصادی کشورهای در حال توسعه که از ابتدا با مشکلات اقتصادی ایجاد شده به دنبال ویروس کرونا مواجه هستند منجر خواهد شد.

وی در ادامه از سازمان بهداشت جهانی خواستار ایفای نقش در جهت رفع محدودیت های مسافرتی و تأمین قوانین سفر بدون تبعیض بر اساس داده ها شد.

 

ارسال نظر

 
1