خبر فوری

 
 
گفتگو و رایزنی وزرای امور خارجه هند و فرانسه حول محور توسعه روابط دوجانبه
کد خبر :848644716

18:17 1401/11/18


برچسب ها : دهلی نو, دیدار, رایزنی, روابط دوجانبه, سوبرامانیام جایشانکار, گفتگو, ملانی جولی, همکاری دوجانبه, هند و فرانسه, وزیر امور خارجه فرانسه, وزیر امور خارجه هند,

ملانی جولی وزیر امور خارجه فرانسه طی سفر به دهلی نو با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند دیدار و در خصوص گسترش روابط دوجانبه در زمینه های مختلف رایزنی کرد.


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز | ملانی جولی وزیر امور خارجه فرانسه طی سفر به دهلی نو با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند دیدار و در خصوص گسترش روابط دوجانبه در زمینه های مختلف رایزنی کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله همکاری در بخش های اقتصادی، امنیتی، تسهیل مهاجرت و توسعه روابط مردمی میان هند و فرانسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه هر دو طرف اولویت های گروه 20 به ریاست هند در سال جاری را مورد بررسی و تبادل قرار دادند، به گونه ای که هند و کانادا جهت دستیابی به اهداف خود در گروه 20 به ویژه در زمینه های رشد اقتصادی و توانمند سازی بانوان بایکدیگر همکاری خواهند کرد.

در پایان این دیدار، هر دو طرف متعهد شدند تا نقش خود را در جهت گسترش روابط دوجانبه در تمامی عرصه ها میان هند و پاکستان ایفا نمایند.

 

ارسال نظر

 
1