خبر فوری

 
گسترش همکاری های دفاعی محور گفتگوی ژنرال ساحر شمشاد میرزا با همتای چینی خود در پکن
کد خبر :1537294689

17:11 1402/03/31


برچسب ها : پاکستان و چین, رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان, روابط دوجانبه, سپهبد ساحر شمشاد میرزا, همکاری دفاعی, همکاری دوجانبه,

ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان در سفر خود به چین با ژنرال لیو ژنلی رئیس ستاد مشترک کمیسیون نظامی مرکزی چین در پکن دیدار و گفتگو کرد.


پکن: به گزارش راز نیوز | ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان در سفر خود به چین با ژنرال لیو ژنلی رئیس ستاد مشترک کمیسیون نظامی مرکزی چین در پکن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، هر دو طرف موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری های دفاعی میان پاکستان و چین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در همین حال، ژنرال ساحر شمشاد میرزا روابط و دوستی میان پاکستان و چین را بسیار ارزشمند دانست و گفت: رشد چشمگیری در سطح همکاری دفاعی و آموزشی میان پاکستان و چین رقم خورده و روابط نظامی دو کشور در بحران و عرصه های مختلف امتحان خود را پس داده است  

در پایان این نشست همچنین ژنرال ساحر شمشاد میرزا و ژنرال لیو ژنلی متعهد شدند تا نقش کلیدی خود را در گسترش روابط و همکاری های استراتژیک میان دو کشور ایفا نمایند.

ارسال نظر

 
1