خبر فوری

 
گسترش نفوذ عربستان از طریق امداد رسانی در پاکستان
کد خبر :373340294

20:18 1398/11/27


برچسب ها : امداد, بلوچستان, پاکستان, پشاور, عربستان, گلگت بلتستان, نفوذ,

عربستان سعودی در مناطق مختلف پاکستان از طریق امداد رسانی به مردم در حال گسترش نفوذ می باشد۔


 

 

به گزارش راز نیوز عربستان سعودی از طریق امداد رسانی در حال گسترش نفوز خود و تبلیغ وهابیت می باشد در این زمینه نهادی بنام شاه سلمان سعودی هدایایی را به مردم پاکستان ارسال کرده است این هدایا موسوم به بسته تابستانی در تمامی ایالت های پاکستان توزیع شده است.
 

نهادی بنام کیمپ امداد رسانی شاه سلمان در تمامی ایالت های پاکستان در حال امداد رسانی می باشد۔ این نهاد به غرض گسترش نفوذ عربستان در پاکستان و تبلیغ وهابیت در ایالت های خیبرپختون خواه،گلگت بلتستان،بلوچستان و مناطق کشیر در حال توزیع بسته های امدادی با آرم عربستانی سعودی و اسم شاه سلمان می باشد۔
 

نا گفته نماند که عربستان سعودی برای گسترش نفوذ خود در پاکستان در زمینه های سیاسی و مذهبی تلاش های فراوانی انجام داده است و این فعالیت ها نمونه از اهداف عربستان سعودی می باشند۔
 

طبق اعلام مرکزامداد رسانی شاه سلمان ، 30 هزار بسته 180 تنی در بین نیازمندان در حال توزیع می باشد.هر کیسه شامل 2 پتو ، 5 جفت جوراب ، دستکش و کلاه است.
 

عربستان سعودی با هدف گسترش نفوذ خود بسته زمستانی بین خانواده های استورو زالا توزیع کرد۔ این بسته ها شامل توزیع 3000 پتو و 1500 کیت از جمله 3000 شال گرم مردانه، جوراب و کلاه مخصوص کودکان و بزرگسالان می باشد۔
 

همچنین در مناطق بلوچستان 600 کیسه در مناطق سردسیر توزیع شده است.

بلوچستان



پشاور



گلگت بلتستان
 

ارسال نظر

 
1