خبر فوری

 
 
گسترش فعالیت‌های ژنرال راحیل شریف به‌عنوان فرمانده ائتلاف نظامی اسلامی مبارزی با تروریزم(IMICTC)
کد خبر :1568586942

21:06 1397/08/06


برچسب ها : ائتلاف سعودی, جوردن, ژنرال راحیل شریف, عربستان, فرماندہ کل ارتش, نطامی اسلامی,

فعالیت‌های ژنرال راحیل شریف فرمانده سابق کل ارتش پاکستان در عربستان سعودی به‌عنوان فرمانده ائتلاف نظامی اسلامی مبارزه با تروریسم گسترش‌یافته است.


 

 

گسترش فعالیت‌های ژنرال راحیل شریف به‌عنوان فرمانده ائتلاف نظامی اسلامی مبارزی با تروریزم(IMICTC) 

 

 

به گزارش راز نیوز، فعالیت‌های ژنرال راحیل شریف فرمانده سابق کل ارتش پاکستان در عربستان سعودی به‌عنوان فرمانده ائتلاف نظامی اسلامی مبارزه با تروریسم گسترش‌یافته است. ازجمله این فعالیت‌ها دیدار وی با مقامات ارتش کشورها و حضور وی در دیدارهای رسمی مقامات عربستانی قابل‌توجه است.

 

سفر ژنرال راحیل شریف به پایتخت کشور جوردن 

 


ژنرال راحیل شریف در روزهای اخیر به  پایتخت کشور جوردن سفر کرد. طی این سفر ژنرال راحیل شریف با فرمانده کل ارتش جوردن ژنرال محمود فریحت و مقامات ارتش این کشور دیدار کرد. طی این دیدار وی درباره همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با تروریسم گفتگو کرد. وی همچنین با نشانده‌ی راهکارهای همکاری با ائتلاف نظامی اسلامی مبارزه با تروریسم، درباره فعالیت‌های این ائتلاف توضیحاتی ارائه و از عملیات و برنامه‌های این ائتلاف خبر داد.

 

 

 

دیدار ژنرال راحیل شریف با فرمانده هوایی  ارتش پاکستان 

 

 


فرمانده کل نیروی هوایی پاکستان مجاهد انور خان در ۲۳ اکتبر سال جاری به عربستان سعودی سفر کرد. طی این سفر وی با مقامات ارتش عربستان و معاون وزیر دفاع عربستان دیدار و گفتگو کرد.
وی طی این سفر از مقر فرماندهی ائتلاف نظامی اسلامی مبارزی با تروریزم (IMICTC) نیز بازدید کرد.در ادامه این بازدیدها وی با ژنرال راحیل شریف که اکنون در عربستان سعودی حضور دارد نیز دیدار کرد. وی از فعالیت‌های ژنرال راحیل شریف به‌عنوان فرمانده این ائتلاف نظامی اظهار خرسندی به عمل آورد.

 

حضور ژنرال راحیل شریف در جلسات رسمی دولت عربستان 

 


ژنرال راحیل شریف به‌عنوان فرمانده ائتلاف نظامی اسلامی مبارزی با تروریسم در دیدارها و جلسات رسمی مقامات عربستانی دیده می‌شود. ازجمله از این جلسات مراسم سالانه شاه عربستان و دیدارهای وی با مقامات کشورها بین‌الملل است که راحیل شریف حضور چشمگیری در این مراسم‌ها دارد.
ناگفته نماند که در جلسه سالیانه از طرف شاه عربستان رئیس گروهای تکفیری طاهر اشرفی و مقامات دیگر هنوز دیده می‌شوند که ژنرال راحیل شریف نیز در آن جلسه حضور یافت.

 

با در نظر گرفت فعالیت‌های ژنرال راحیل شریف می‌توان گفت که عربستان سعودی برای اجرای برنامه‌های خود بهترین فرد را برای فرماندهی این ائتلاف انتخاب نموده است. دلیل انتخاب کردن وی را می‌توان گفت که هیچ‌یک از فرماندهان کشورهای عربی یا شایستگی اداره چنین ائتلافی را ندارند و یا اینکه این فرماندهان موردپذیرش کشورهای دیگر نیستند و لذا به‌ناچار باید فرماندهی غیر عرب هدایت ائتلاف را بر عهده بگیرد .
این ائتلاف که گفته می‌شود ۳۹ کشور در آن عضویت دارند هنوز نتوانسته‌اند با یک ملت مظلوم و بی‌دفاع مانند یمن مواجه شوند . البته از این ۳۹ کشور تعداد معدودی در حد مستشاری با عربستان همکاری دارند .
امارات متحده عربی که از اولین متعهدین این ائتلاف بود در حال حاضر اختلافات متعددی با عربستان در خصوص جنگ یمن دارد.

ارسال نظر

 
1