خبر فوری

 
 
گسترش عملیات ارتش پاکستان در منطقه گورکوپ/ بازداشت یک چوپان بلوچ توسط ارتش پاکستان
کد خبر :978170276

15:36 1399/11/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کیچ,

عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان از یک هفته گذشته در منطقه گورکوپ از توابع شهرستان کیچ ادامه دارد، طی این عملیات چندین شهروند بلوچ بازداشت شده و چند ساختمان نیز توسط نیروهای ارتش پاکستان به آتش کشیده شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان از یک هفته گذشته در منطقه گورکوپ از توابع شهرستان کیچ ادامه دارد، طی این عملیات چندین شهروند بلوچ بازداشت شده و چند ساختمان نیز توسط نیروهای ارتش پاکستان به آتش کشیده شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه بلوچ، نیروهای ارتش پاکستان از یک هفته گذشته در مناطق مختلف شهرستان کیچ پیشروی داشته اند و دو روز قبل نیز یک چوپان بلوچ به نام عیسی فرزند سردو را از جتاندار منطقه گورکوپ بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.

از سوی دیگر طبق اطلاعات منتشر شده، عملیات نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مختلف بلیده نیز گسترش یافته است و عملیات در این مناطق همچنان ادامه دارد.

همچنین منطقه جادین بخش بلیده نیز از دو روز گذشته در محاصره نیروهای ارتش قرار دارد و عملیات در نقاط کوهستانی این منطقه ادامه دارد، اما با توجه به عدم دسترسی مردم محلی به سرویس اینترنت و مسدود بودن اپراتورهای تلفن همراه جزئیاتی دقیقی از این عملیات ها منتشر نشده است.

ارسال نظر

 
1