خبر فوری

 
گسترش روابط دوجانبه محور گفتگوی کاردار سفارت چین با محمد اسحاق دار در اسلام آباد
کد خبر :309114013

17:58 1402/02/05


برچسب ها : پاکستان و چین, دیدار, روابط اقتصادی, روابط تجاری, روابط دوجانبه, گفتگو, محمد اسحاق دار, همکاری دوجانبه, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کاردار سفارت چین,

پنگ چنزوی کاردار سفارت چین روز سه شنبه 5 اردیبهشت (25 آوریل) با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پنگ چنزوی کاردار سفارت چین روز سه شنبه 5 اردیبهشت (25 آوریل) با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد اسحاق دار ضمن اشاره به روابط مستحکم و تاریخی میان پاکستان و چین، بر لزوم گسترش روابط و همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف از جمله در بخش های اقتصادی، تجاری و مالیاتی تاکید کرد.

در ادامه این دیدار، کاردار سفارت چین عید سعید فطر را به محمد اسحاق دار و مردم پاکستان تبریک گفت و ایشان را از حمایت های مداوم و مستمر دولت چین از پاکستان مطمئن ساخت.

وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان نیز در پایان این نشست از تلاش ها و حمایت های بی دریغ پنگ چنزوی کاردار سفارت چین برای گسترش روابط و همکاری میان دو کشور تشکر و قدرانی کرد.

ارسال نظر

 
1