خبر فوری

 
 
گزارش کمیسیون افراد ربوده شده پاکستان در خصوص عدم شناسایی بیش از دو هزار نفر از افراد ربوده شده
کد خبر :729724725

13:29 1401/08/12


برچسب ها : اسلام آباد, افراد ربوده شده, افراد ربوده شده بلوچ, شهروندان پاکستانی, کمیسیون ملی افراد ربوده شده,

کمیسیون افراد ربوده پاکستان در گزارش ماه اکتبر خود از عدم شناسایی وضعیت 2210 نفر از شهروندان ناپدید شده پاکستانی تاکنون خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کمیسیون افراد ربوده پاکستان در گزارش ماه اکتبر خود از عدم شناسایی وضعیت 2210 نفر از شهروندان ناپدید شده پاکستانی تاکنون خبر داد.

طبق گزارش این کمیسیون در ماه گذشته میلادی تعداد 128 گزارش دیگر در خصوص افراد ربوده شده در این کمیسیون ثبت گردید و از زمان آغاز به کار این کمیسیون تاکنون 9035 پرونده برای افراد ربوده شده تشکیل شده است.

در این گزارش آمده است تاکنون وضعیت 2 هزار و 210 نفر از افراد ربوده شده پاکستانی شناسایی نشده است؛ اما این کمیسیون موفق شده است در ماه اکتبر سال جاری 118 نفر از شهروندان ناپدید شده را رهگیری و شناسایی نماید.

در ماه اکتبر تعداد 113 نفر از افراد ربوده شده پاکستانی به خانه‌هایشان بازگشتند و جسد 3 تن از افراد ربوده شده نیز یافت شده است، همچنین رسیدگی به 17 پرونده مربوط به افراد شده نیز از دور خارج گردید.

لازم به ذکر است موضوع افراد ربوده شده توسط نهادهای امنیتی پاکستان به یک تهدید برای شهروندان این کشور به ویژه مردم ایالت‌های بلوچستان، سند و خیبر پختون خوا تبدیل شده است.

تاکنون صدها نفر از شهروندان پاکستانی با قومیت‌ها و ادیان مختلف از نقاط گوناگون این کشور به بهانه‌های مختلف توسط سرویس‌های اطلاعاتی  پاکستان بازداشت و ناپدید شده‌اند.

ارسال نظر

 
1