خبر فوری

 
 
گزارش عملیات های شش ماهه نخست سال میلادی 2020 جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :1870807057

16:14 1399/04/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچ, شبه نظامیان بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار گزارش فعالیت های شش ماهه نخست سال 2020 میلادی، نوشت: طی این شش ماهه 67 حمله علیه نیروهای امنیتی پاکستان انجام دادیم که طی آن بیش از 130 تن از نظامیان ارتش پاکستان به هلاکت رسیده، بیش از 100 تن زخمی شدند، 5 خودرو و 2 موتورسیکلت نیز منهدم شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار گزارش فعالیت های شش ماهه نخست سال 2020 میلادی، نوشت: طی این شش ماهه 67 حمله علیه نیروهای امنیتی پاکستان انجام دادیم که طی آن بیش از 130 تن از نظامیان ارتش پاکستان به هلاکت رسیده، بیش از 100 تن زخمی شدند، 5 خودرو و 2 موتورسیکلت نیز منهدم شد. وی افزود: طی این عملیات ها شش تن از همراهان سازمان طی دفاع از سرزمین مادری خود شهید شدند. جبهه آزادی بخش بلوچ از دو دهه گذشته به منظور آزادی و سعادت سرزمین بلوچ درحال جنگ نظامی با ارتش اشغالگر پاکستان است. شبه نظامیان قربانیان زیادی برای دستیابی به اهداف داده اند و این سفر همچنان ادامه دارد.

سرگرد گهرام بلوچ، ابراز داشت: وقتی خود و دشمن را با یکدیگر مقایسه می کنیم، این تفاوت روشن می شود که دشمن ما یک کشوری است که از سوی جامعه بین المللی به رسمیت شناخته شده و با روابط سیاسی، دیپلماتیک و نظامی با کشور های جهان به عنوان یک قدرت اشغالگر، منابع گرانبهای ملی سرزمین های بلوچ، سند و پشتون را غارت می کند. و این کشور از منابع ملل فروخورده برای اهداف جنگی خود یا برای حفظ قدرت خود بر این ملل استفاده می کند. اگر ما پاکستان و بلوچ را با هم مقایسه کنیم، نه تنها تعداد ما از دشمن کمتر است، بلکه منابع ما نیز محدود است؛ اما اصلی ترین چیزی که به ما نسبت به دشمن برتری می دهد این است که ما بر حقیم، در مسیر درست قدم گذاشته ایم و متجاوز نیستیم، ما در خاک خود حضور داریم و برای یک حق بزرگ قانونی چون آزادی در حال جنگ هستیم. ما به همراه حقیقت های تاریخی عازم این سفر شده ایم، درحالی که دشمن ما عاری از این حقیقت ها است، او باطل، خشونت طلب و اشغالگر است. دشمن ما بر خلاف قوانین اخلاقی و ارزش های انسانی بین المللی سرزمین اجدادی ما را اشغال کرده است. نیروی جوان با داشتن شعور آزادی و با وجود تمامی مشکلات و سختی ها از جمله گرسنگی، تشنگی، شدت گرما و سرما در این مسیر، درحال مبارزه با دشمن اشغالگر هستند. ارتش جوانان بلوچ زندگی خود را قربانی این مسیر کرده و برای آینده ای روشن تر درحال جان فشانی هستند.

ارسال نظر

 
1