خبر فوری

 
گروه های تکفیری همچنان زیر سایه قانون...
کد خبر :1047508872

21:13 1397/05/12


برچسب ها : اختصاصی راز نیوز, پارلمان, پاکستان, تکفیری, حزب تحریک انصاف,

به گزارش اختصاصی راز نیوز معاویه اعظم در حال پیش روی و قدرت یافتن در پاکستان است.


 

به گزارش اختصاصی راز نیوز معاویه اعظم در حال پیش روی و قدرت یافتن در پاکستان است.

 

وی بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات به عنوان کاندید آزاد توسط اورنگزیب فاروقی مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی در قدم دوم پس از پیروزی با جهانگیر ترین یکی از رهبران حزب عمران خان دیدار کرد در این دیدار  جهانگیر ترین از معاویه اعظم سربراه حزب تکفییری اهل سنت و الجماعت خواست که با حزب تحریک انصاف اتحاد کرده و برای حکومت سازی در ایالت پنجاب همکاری کند۔

 

 

۔حزب تحریک انصاف  در پی  حکومت سازی در ایالت پنجاب و جلب نامزدهای آزاد و حزبی تلاش های مثمری را انجام داده۔برای رسیدن به کرسی اقتدار حتی از کمک گرفتن  گروهای تکفیری دریغ نکرد.

 

حزب تحریک انصاف برای حکومت سازی در ایالت پنججاب از گروهای تکفیری هم کمک خواست۔ لذا در همین زمینه حزب تحریک انصاف با معاویه اعظم سبراه حزب تکفیری اهل سنت و الجماعت ملاقات کرد و او را برای شمولیت در حزب تحریک انصاف دعوت نمود همچنین معاویه اعظم از دعوت حزب تحریک انصاف استقبال نموده و قصد شرکت در حزب تحریک انصاف را دارد.

 

وی در قدم سوم و مهم خود با احمد لدهیانوی رئیس اهل سنت دیدار و از حمایت های او قدردانی کرد. این درحالی است که احمد لدهیانوی خود در انتخابات بعنوان کاندید شرکت کرد که آرای کمی بدست آورد و از رفتن به عنوان نماینده به مجلس باز ماند. احمد لدهیانوی بعد از شکست سنگین انتخابات 2018 را سیاه ترین و پرتغلب ترین انتخابات پاکستان عنوان کرد. وی حتی دولت و ارتش پاکستان را به انتقام و ایجاد نا امنی تهدید کرده بود.

 

 

نا گفته نماند که معاویه اعظم فرزند طارق اعظم یکی از دشمنان سر سخت مذهب تشیع که در کشتار شیعیان هم نقش دارد در این انتخابات بصورت آزادانه توانست یکی از کرسی های منطقه جهنگ را بنام خود کند۔ همچنین اسم ایشان قبل از انتخابات در لیست سیاه بوده که متاسفانه بخاطر عدم اجرای درست قانون و تصمیمات یک طرفه ارتش اسم او از لیست سیاه خارج شده و او توانست در انتخابات شرکت کند و به پیروزی برسد.

 

حزب اهل سنت و الجماعت حزبی مذهبی است که در تفرقه افکنی مذهبی در پاکستان نقش اصلی را دارد این گروه قبلا به اسم سپاه صحابه فعالیت های خود را انجام میداد که که در این گروه در پاکستان بعنوان یکی از گروهای تیروریستی و تکفیری مشهور میباشد.

 

طبق گفته ها آمدن این گونه افراد در پارلیمان پاکستان امتحان سختی بری شیعیان و برادران اهل سنت پاکستان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1