خبر فوری

 
 
گروه مسلح ملی گرای سند مسئولیت حملات کراچی را برعهده گرفت
کد خبر :716390815

21:30 1399/05/15


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, کراچی,

سودهو سندی سخنگوی گروه ارتش انقلابی سندهو دیش SRA مسئولیت حملات علیه رنجرز و راهپیمایی های روز کشمیر را برعهده گرفت.


سند: به گزارش راز نیوز| سودهو سندی سخنگوی گروه ارتش انقلابی سندهو دیش SRA ضمن قبول کردن مسئولیت حملات ایالت سند، گفت: اس آر ای مسئولیت حمله به راهپیمایی  "کشمیر" جماعت اسلامی در کراچی، راهپیمایی "ترین مارچ " منطقه کوتری ، مرکز جانبازان دفاع هوایی پاکستان در کوتری، پاسگاه رنجرز در ملیر هالت کراچی و حمله به آژانس دولتی رانا شهرک نشینان پنجابی در ناصر کالونی در کورنگی کراچی را برعهده می گیرد.

وی افزود: روز 14 اوت روز غلامی و بردگی ملت سند است، روزی که امپریالیسم پنجابی به زور و جبر سرزمین ما را اشغال کرد. ملت سند با دفاع از سرزمین خود، هرگز اشغال سرزمین خود توسط پنجابی ها و افراط گرایی دینی را نمی پذیرد. دولت پاکستان از 72 سال گذشته با اشغال سرزمین های سند و بلوچ با پیشینه تاریخی هزاران ساله، درحال غارت اموال و منابع این سرزمین ها است. اکنون، امپریالیسم پاکستان با همکاری با چین از طریق سی پیک، درحال شدت بخشیدن به این غارت است و می خواهد به طور دائم تمام سرزمین، منابع و سواحل و مسیر های تجاری ما را تصرف کند. ما باید با تشکیل مقاومت اقوام مظلوم، با بردگی و تصرف به مبارزه برخواسته و سرزمین های خود را از دست پنجابی ها نجات دهیم.

وی در ادامه ضمن هشدار به مردم سند، اظهار داشت: ما از مردم می خواهیم تا از تمامی راهپیمایی های روز 14 اوت دور بمانند؛ سندهو دیش تا دستیابی به آزادی کامل به تلاش و مقاومت خود ادامه خواهد داد.  

ارسال نظر

 
1