خبر فوری

 
 
گروه مسلح بلوچ موسوم به بی ال ای مسئولیت حملات خاران و حب را برعهده گرفت
کد خبر :845067277

14:44 1399/03/28


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, ارتش پاکستان, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در پیامی مسئولیت حملات خاران و حب علیه ارتش پاکستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در پیامی با برعهده گرفتن مسئولیت حملات خاران و حب علیه ارتش پاکستان، در شرح این حملات، تصریح داشت: حمله نخست در منطقه لجی توک از خاران صورت گرفت که طی این حمله، شبه نظامیان فردی به اسم حسن خان ساسولی را طی تیراندازی به هلاکت رساندند. نامبرده طی همکاری با سازمان های امنیتی اطلاعاتی پاکستان، مشغول به فعالیت علیه جنبش بلوچ بود، که سال گذشته طی اقدامی درصدد دستگیر کردن نور احمد ساسولی از اعضای ارشد بی ال ای و دکتر شهزاد بلوچ معروف به آصف به دست نیروهای امنیتی در منزل خود بود، اما دو فرد پس از درگیری با ارتش پاکستان، به شهادت رسیدند. حسن خان ساسولی ماه گذشته در شهادت شهداد بلوچ و احسان بلوچ از همراهان سازمان در منطقه شور پارود نیز نقش داشته است.

شبه نظامیان بلوچ حمله دوم را در منطقه حب چوکی علیه گروه درحال همکاری با سازمان ISI پاکستان انجام دادند که این افراد در خیابان ساکران در نقش مغازه حمام مشغول به فعالیت جاسوسی برای سازمان اطلاعاتی پاکستان بودند.

وی در پایان این بیانیه، با ذکر مجدد تعهد خود، خاطر نشان کرد که سازمان به هیچ وجه سازمان های نظامی و آژانس های اطلاعاتی پاکستان را نخواهد بخشید و افراد آنها را هدف قرار می دهد.

ارسال نظر

 
1