خبر فوری

 
 
گروه مسلح بلوچ مسئولیت حملات در خضدار، قلات و کویته را برعهده گرفت
کد خبر :2088417532

14:47 1399/12/07


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, انفجار, بمب دستی, جیئند بلوچ, حمله, خضدار, شبه نظامیان بلوچ, قلات, کویته,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادبیخش بلوچ در پیامی مسئولیت حملات انجام شده در خضدار، قلات و کویته را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادبیخش بلوچ در پیامی با برعهده گرفتن مسئولیت حملات انجام شده در خضدار، قلات و کویته، اظهار داشت: شبه نظامیان بی ال ای امروز در منطقه کتان واقع در خضدار، کارمندان شرکت درحال فعالیت در مسیر سی پیک را زمانیکه درحال حرکت به همراه کاروان نیروهای امنیتی بودند، با استفاده از بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند، طی این حمله چهار کارمند شرکت بهره بردار و دو نیروی نظامی زخمی شدند.

این افراد درحال کار در جاده متصل به پروژه سی پیک در منطقه ونگو مجاوز خضدار بودند. ارتش آزادیبخش بلوچ به تمامی شرکت ها هشدار می دهد که آنها عضو پروژه های ارتش اشغالگر نشوند، پروژه هایی که بوسیله آن ارتش اشغالگر پاکستان منابع بلوچ را غارت می کند.

وی در ادامه بیان خود با اذعان به حملات نارنجک دستی این سازمان در کویته و قلات، گفت: شبه نظامیان مورخ 5 اسفند یک مغازه واقع در میدان گولی مار شهر کویته را بوسیله بمب دستی هدف قرار دادند که این مغازه توسط عناصر وابسته به سازمان های امنیتی پاکستان اداره می شد. در این مکان علاوه بر جاسوسی، برای افراد جاسوس مخفیگاه نیز فراهم می شد. طی این حمله به همراه یکی از عناصر سازمان های امنیتی، یک شهروند نیز زخمی شد. بنابراین ما مجددا به مردم هشدار می دهیم تا برای حفاظت از خود از عناصر وابسته به دولت، سازمان های امنیتی و ارتش پاکستان دور باشند.

جیئند بلوچ خاطر نشان ساخت که شبه نظامیان مورخ 2 اسفند نیز نصیب الله از عناصر سازمان اطلاعاتی پاکستان موسوم به MI را در منطقه تولونتی گیاوان در قلات را هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن شدید وی شد. وی در قالب یک روزنامه نگار، در بستر های مجازی به دستور ارتش و آژانس های اطلاعاتی پاکستان مشغول به دسیسه به نفع آنها، برگزاری برنامه های مخالف بلوچ و استخدام مخبر برای آژانس های اطلاعاتی بود.

ارسال نظر

 
1