خبر فوری

 
 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی فعلی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP امروز پنجشنبه 23 دی طی اعلامیه ای رسمی در وبسایت این سازمان تروریستی اظهار داشت: "تحریک طالبان پاکستان سه روز قبل یکی از علمای برجسته، گوهر نایاب، کارشناس مسائل سیاسی خود را از دست داد، از میان ما رفتن این چنینی حضرت مولانا مفتی خالد بلتی یک حادثه فجیع است. "


بخوانید: خالد بلتی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان چه کسی بود؟

 

وی افزود : "مفتی از دوران کسب علم خود اشتیاق جهاد داشت و وی در همین برهه به دنبال یک بستر این چنینی نیز بود، بستری که وی بتواند توانایی های خود را علیه سیستم طاغوت بروز دهد. وی در سال 2011 میلادی ضمن هجرت به تحریک طالبان پاکستان پیوست، و به همراه بخش رسانه، در زمینه های سیاسی، علمی و جنگی نیز نسبت به بقیه همراهان پیشگام بود حتی از اوایل 2015 تا اواخر 2021 میلادی، در زندان بود و بالاخره 9 ژانویه حین سفر به درجه رفیع شهادت نایل گشت. ما در غم خانواده، و همراهان جهادی ایشان شریک هستیم و برای آنها صبر و شکیبایی را از خداوند متعال مسئلت می نماییم. "

سخنگوی این گروه تروریستی در پایان خاطر نشان ساخت که تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا هرچه زودتر انتقام ایشان را بگیریم.

ناگفته نماند این سازمان تروریستی درپی انتشار این خبر از سوی منابع خبری پاکستان، آن را رد کرده و گفته بود که محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان زنده است و اخبار کشته شدن او دروغ است اما وضعیت مفتی خالد بلتی پس از بررسی متعاقبا اعلام می شود.

بخوانید: هلاکت سخنگوی اسبق تحریک طالبان پاکستان در ننگرهار

ارسال نظر

 
1