خبر فوری

 
گردهمایی عظیم ملت تشیع پاکستان به مناسبت چهلم شهید قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت + عکس
کد خبر :1514191976

19:04 1398/11/20


برچسب ها : پاکستان و ایران, سردار قاسم سلیمانی, سنی, شیعه,

گردهمایی بزرگ ملت تشیع به حمایت از جبهه مقاومت و به مناسبت چهلم شهید قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا در خاک عراق، امروز (یکشنبه) با حضور کودکان، نوجوانان، افراد سالخورده و رهبران شیعه و اهل سنت، با شور و اشتیاق خاصی در حال برگزاری در نشتر پارک کراچی است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| گردهمایی بزرگ ملت تشیع به حمایت از جبهه مقاومت و به مناسبت چهلم شهید قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا در خاک عراق، امروز (یکشنبه) با حضور کودکان، نوجوانان، افراد سالخورده و رهبران شیعه و اهل سنت، با شور و اشتیاق خاصی در حال برگزاری در نشتر پارک کراچی است. این گردهمایی که با مشارکت سازمان ها و انجمن های عزاداری شیعه من جمله سازمان دانشجویان امامیه ISO، مجلس وحدت مسلمین MWM، شورای علمای شیعه برگزار شد، قرار است پس از اتمام نماز عشاء، با نوحه سرایی مداحان معروف ملت تشیع پاکستان به پایان برسد.

ملت تشیع با سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا"، "آمریکا شیطان بزرگ"، "همه ما سلیمانی هستیم"، تنفر خود از دشمنان اسلام من جمله در راس آنها آمریکا، اسرائیل و فرقه های دست نشانده عربستان سعودی و علاقه و حمایت خود از جبهه مقاومت را ابراز داشتند. گفتنی است طی این مراسم رهبران انجمن و سازمان های مختلف شیعه و همچنین رهبران اهل سنت حاضر در جلسه، به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1